Nuffnang

Sunday, May 10, 2015

Di saat aku jatuh , bangkit kembali



Bismillah .

9 DAYS TO GO

Exam Penggal 2 semakin menyeru-yeru . Takut . Risau . Gentar . Semuanya bergabung meletopp .
Semoga semua rakan seperjuangan dapat menjawab dengan tenang . Do the best okayy guys ? :3

Image result for kata kata semangat


Kadang- kadang diri ni terasa sangat lemah dan mudah untuk mengalah . Putus asa dan tidak berusaha. Dan apa yg bakal aku peroleh ? kegagalan .
Menyesal ? dah tak ada guna . Kenapa ? kenapa aku tak berusaha . kenapa aku main-main di saat kwan-kwan tekun belajar . Dimana kesedaran tu , di mana usaha tu . kemana semangat tu .

Tepuk dada . Diri ni dah terlalu jauh terpesong . Orang berusaha . Kita main . Orang dapat score . kita tersungkur di medan perang .Masa org tengah sibuk kumpulkan senjata . Kita sibuk bergembira . Bila nak berubah ? sampai bila nak mcm ni ?


Jangan sampai habis belajar tengok kawan-kawan ad gaji besar , hdup mewah . kita ? Betul rezeki itu datang dari Allah SWT . tpi adakah ia datang bergolek ? ditambah lagi kalau kita malas tak berusaha . Tak minta pertolongan dariNya .

Berubahlah .. Perubahan hari ini akan menentukan masa depan kita . InshaAllah .


Ibu , Ayah .
Bekerja .. bersengkang mata untuk mencari wang . menyara kluarga . memberi pendidikan . Fatin , kau dah besar . dah boleh fikir yg mana baik yg mna buruk . Kini msanya utk membalas kembali jasa ibu ayah kau . *cakap sorang2 depan cermin*

 Semoga kawan-kawan dapat menjawab dengan cemerlang :D



Secebis rasa .
Nur Fatin Najihah Muhd Fazilan

"fighting , even when u lost , its still worth"