Nuffnang

Sunday, June 15, 2014

MR ? 0.0

Bismillah .. Assalamualaikum ,

Bulan 6 dah ... Form 6 menjadi pilihan utk smbung stdy . Kenapa ? Well , banyak laa kebaikan n faedah if kita masuk form 6 .. Tapi apa pun lain kali saya post tntg kebaikan dan keburukan Form 6 ni yahhh :D .
Apa yg saya nak merepek hari ni ?


HAHA ! well , its my LOVE STORY .....

Siapa prnah brcinta ? :3 hee , ada ke yg tak pernah ? ada ke ? Mesti ramai yg pernah kan ? kan ? Acece , tknk mengaku pulak ye ?
 Sama laa dengan saya  , saya pun pernah brcnta jugak :3 . Taknak baca ? tknk tau pun ? haha , tkpa .. tutup laa .. tak pksa baca pun haa :3 . Saya saja laa nak kongsi , mana tau boleh buad novel pulak ke nnt kan ? -,-
Well , my story begin like this................

FORM 3 ...

Dia (Capital I) bgtau yang tu first time dia nampak saya (aku dah dok sekolah tu dua tahun dah oii , kau baru nampak aku ? seriusly ? 0.0 ) Haha , masa form 3 kami sekelas , mgkin dia ni jenis pendiam , so tk prnh nmpk saya .. But nevermind , lepas tu kami mula berkawan .. Berkawan pnya berkawan hingga lah one day tu dia cakap mcm ni ''jom couple'' . Haha , tercengang kejap saya msa tu 0.0 .. Dalam fikiran tgh fikir .. Dia ni betul-ii ke ? Boleh percaya ke ni ? Dia ni mmng pemalu , habis kwan-ii sya dia mnta tlong XD . Korang rasa saya terima ka tak ? Hee , tak semudah tu sy trima dia , kami pun bru kenal so i make desicion .. Saya bagi awak tempoh seminggu , kalau sy rasa okayy kita teruskan .. Deal ? Kenapa sy buat mcm tu ? Sbb sy nak tgok dia ni betul-ii ke saja-ii je , and then nak uji kesabaran dia sama.. :3  Tempoh smggu tu berjalan dengan baik , hari terakir dalam minggu tu sy decide untuk teruskan hubungan kami sbb dia nampak betul-ii ikhlas .. Selepas selidik serba sikit tntng dia , sy yakin dgn keputusan sy . Semuanya okayy sampai laa hujung tahun tu bila sy buat kputusan yg tak masuk akal dengan alasan yg entah apa apa , sy minta putus dgn dia .. kenapa sy buat mcm tu ? kenapa sy kejam sgt ? Yaa , sy mmng kejam .. sy pun tktau kenapa sedangkan dia ikhlas mencintai sy  , marah pun tk prnh kat sy . Yaa  , sy masih mentah untuk memahami cinta masa tu .. Sy betul tk faham knp sy sanggup bertindak smpai mcm tu .. Dia tkda buat salah .. Kejamnya sy msa tu :(

FORM 4 ....



Bila habis PMR , kami bwa haluan msing-ii .. Sy sakitkan hati dia .. Sy rsa teruk . Dia pindah sekolah lain .. Lama jugak tak contact dgn dia .. Tapi dia cakap dia msih tggu sy .. :'( *sebak aku malam-ii ni ingat blik * huwaaaaa !

FORM 5......


Masa form 5  sy kawan dengan dia . Sy mula stalk dia balik ... sy tengok dia ada relationship dgn prmpuan lain .. Masa tu bru sy rsa menyesal sangat-ii lepas apa yg sy buat kt dia .. Hmm , pdan muka kau Fatin oii , dia dh tak larat tunggu hiang dah lama lama .. dia pun ad perasaan . *cakap dpan cermin* Masa tu laa jugak bila sy nampak dia mesra dgn prmpuan lain sy mula rasa sesuatu yg pelik , sy tk prnh rsa sakit yg mcm tu slma ni .. Bertapa sakitnya hati sy msa tu bila tgok dia dgn org lain . Kenapa sy nak skit hati ? knp sy nak sedih ? knp sy nak terluka ? knp sy nk cemburu ? knp ? sy tkda hak ! Masa tu sy rsa bersalah sgt dgn dia .. sy rsa nak mengalah .. sy pilih utk diamkan diri  .. pendam perasaan tu sendiri . sy cuba utk senyum mcm biasa .. pura-pura gembira bila dia bahagia dgn org lain .. :') Well , its hurt me ..

SEKARANG....


Haha , kalau dah jodoh tak ke mana kan ? Hopefully ...
Tahun ni kami kembali bersama .. Alhamdulillah , kami makin serius dlm prhbgan . InshaAllah kalau tkda apa-apa yg menghalang kami akan tetap bersama .. acewahhhhh . haha XD . Sekarang kami kembali bersekolah di sekolah yg sama balik :) . Lastly , I LOVE HIM !!!  <3

P/S : JANGAN BIAR EGO MENGUASAI DIRI ANDA :3

XOXO ,
N&N :*

No comments:

Post a Comment