Nuffnang

Monday, January 13, 2014

2014

Assalamualaikum , 

Welcome 2014 ! Alhamdulillah , pada hari yg baru , tahun yg baru ni Allah SWT masih memberi peluang kpd kita utk bernafas dan bertaubat . Syukur :) . Berharap sgt tahun ni akan membawa lebih byk kebaikan brbnding tahun sebelum ini . 

Secara tak lngsung nya pada tahun ni Fatin dah 18 thun . Huhh , dah habis dah zaman persekolahan . Sekarang sedang memikirkan langkah apa yg bakal diambil utk berjaya . Azam  ?

Bercakap tntg azam ni , apa azam kita yg baru ? Azam pda thun lps dh tercapai ke belum ? Haa , azam Fatin pda thun ni nak jadi anak yg solehah dan berbakti kpda mak dan abah dsmping tu Fatin nak jdi seorang yg lebih tabah dan matang dri sblumnya . InsyaAllah tahun yg baru ni Fatin nak berubah . Tutup buku lama , buka buku baru bak kata orang putih Turn to new leaf ? haha , hemtan je -,- . Say bye to 2013 . Bye Fatin yg lama . Hi Fatin yg baru . Hoho :D 


Berusaha lah Fatin ! Jodoh itu ketentuan Allah SWT . 

Nur Fatin Najihah Muhamad Fazilan 

No comments:

Post a Comment